söndag 3 april 2011

Söndag 3 april

Hej kära ni!

Idag började dagen 06.30, då packade vi matsäcken, väckte gubben och barn och sen begav det sig till sporthallen för inomhus fotboll, klasscupen. Killar och tjejer i samma åldrar som fajtas och sliter såå duktigt! Eliases klass kom till final men förlorade där ... men han var mycket nöjd med dagen! Alla final lag fick medaljer! Tycker det är jätte mysigt med sådana här tillställningar, med mycket folk och föräldrar. Pizza blev det ju självklart efteråt.

Tyvär har vi fått avsluta dagen med att sitta på akuten med min älskade T och hans astma, förkylning och astma ger en såå laddad känsla, han jämnför känslan som att andas i ett sugrör, otäck! Ska tillbaka i morgon på lungröntgen så inte det är bakterier inblandat oxå! De skall bestäma behandlingen efter hur den ser ut, usch stackars dig min kära! Men jag får ha gubben hemma några extra dagar...!:)

Har nu nattat barn, packat upp väskor och nu avslutar vi kvällen i soffan med te och tea fingers, det är gott de! Känner oss faktiskt ganska slitna, gott slitna!:) Vi får höras av mer i morgon alla läsare!

Hade gott nu alla, det lilla som är kvar av kvällen, natti natti! Kramizar Johanna på Tallbacka

1 kommentar:

  1. men usch.. hoppas tordan är piggare? hälsa kryapådig hälsning från oss!!

    Din blogg är så fin..

    saknar er, puss mig & Svea

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka