onsdag 6 april 2011

God dagens!

Grejardax...

Ledig...ja ledig ifrån jobbet, men sysslorna hemmavid kommer man inte ifrån!:) Har just nu jätte mycket att "dola" med både inne och ute!:)) Skoj...
Har ju fått tillbaka den energin, tack gode gud för det! Tycker man känt sig helt slö under en lång period!
Dagen startade på Återvinsten men hittade inget där, beställde istället en trasmatta som dom väver där till Englas rum, valde färgerna i gammelrosa, lite blommigt, naturvit och lite lite randigt, tror den blir jätte söt. Är egentligen inte glad i sådana mattor men till små söta rum och i rätta färger kan dom bli jätte söta! Sen fortsatte vi till Secondhanden där köpte jag ett fönster med spegel redan isatt, lite vit färg på den så..., och sista anhalten var Röda korsets lilla krypin, där hittade jag en rosa bricka i plåt, uh såå gullig den kan bli till sommaren med saft och kakor på vettni!:)
Just nu ligger minstingen och sover, de stora är ute med kusinen i det goa vädret som helt plötsligt uppdagade sig, så nu skall jag och T skall oxå på med grejarkläderna och ut och feja lite både i trädgård och i min blivande lilla shabby loppis!:)

Så gå UT nu alla lediga och suug i er all energi från sol och värme, medicin det!

Massor av kramizar från Johanna på Tallbacka


Inte Lördag idag va?

Män som lagar mat...

Fynden från idag!

Söt va!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka