fredag 8 april 2011

God dagens alla...

Gäsp, gäsp...

Måste berätta att jag har sovit som en stock, kommer ihåg att kära T kom upp och sa hej innan han åkte till jobbet och att det var väldigt lugnt i huset, jag somnade om och tvärvaknade en stund senare av att jag var helt "alena" i sängen,  för vi kan ju ibland vara 5 stycken där!:)
Springer upp ur sängen och kommer ner i vardagsrummet, där sitter 4 små hjärtan i soffan och tittar på Scobby doo, såå snälla ungar och tysta var dom oxå!!!
Efter frukost lekte barnen uppe på övervåningen och då passade jag på att gå till stallet och greja, sen planterade jag om lite ute på trappen och vid vägen, så nu är jag mycket nöjdare!:)
Funderar ni på 5:an vid planteringen? Vi bor inte på det numret utan vi är ju 5 stycken i våran familj vettni!:)
Här blåser det kust och hav idag kan jag lova, fyy om det kunde var vindstilla och soool...:) men man kan ju inte få allt...men jag blir såå trött på pga att det har blåst sönder oändligt många lycktor, senast inatt 3 stycken, glas överallt blir det!:(

Nu skall jag och alla barnen ta oss fm fika innan jag skall börja med lunchen ska bli pasta och pastasås med bacon och broccoli i, lilla J skall få gå och vila sig en stund innan maten.
Ikväll får det bli Fredags mys, pappa T kommer hem vid 20 tiden, och barnen skall absolut se på Talang på 4:an

Ha nu en fortsatt bra Fredag alla goa gla bloggare så hörs vi i morgon, tjilevippen! Kramizar Johanna på Tallbacka


Får duga!

4:a små hjärtan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka