tisdag 5 april 2011

Kära läsare!

Hockey, hockey...

Hockeyfinal, den måste man ju bara titta på! Härligt, nu sitter vi alla samlade framför tv`n med kvällsfika som innehåller mormors frallor, mannagryns gröt och kaffe, åh va gott!
Jobbat hela dagen och det har varit jätte mycket att göra!:) Har såå mycket fina tapet nyheter som inkommit det sista, tänkte visa er.
Imorgon ska jag, minstingarna och kära T in till Årjäng och göra besök på second hand och Återvinsten sen fixa lite grejer till blivande toalett, kanske en snabbfika på Broms Cafe`om tid finnes. Klockan 13 ska jag hämta Elias och kusin G som skall med hem efter skolan, mysigt de!
Idag var jag på Jolins, upplever den som en väldigt mysig och rofylld liten butik, handlade självklart lite...en rosa prickig clubmugg till jobbet att dricka kaffet ur, såå söt! Köpte oxå två mini Murgröna på båge dem sätte jag i ett utav de små köksfönstrena, blev urgulligt!

Nej nu måste jag avsluta den här kvällen med er!


Carpe Diem alla, kramizar från mig på Tallbacka







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka