måndag 4 april 2011

Måndag 4 april

Hallå alla...

Glädjande besked, min kära T hade inga "basselusker" i kroppen!:) bara något virus ihop med astman!
Vid hemkomsten mötte jag en liten tjej, min lilla Engla springande mot bilen klädd i ballongkjol och gummistövlar, man smälter ju som en klick smör vettni!:)
Kära T hade lagat mat så det var bara att sätta sig vid bordet, det var jätte gott!
Har glömt att berätta att vi har beställt markiser till villa Tallbacka, nyansen går i en lite mörkare nougat brun med rak kappa, och jag tror det kan bli jätte bra till färgen på huset, vi beställde dem genom LÅ-Markis i Årjäng. Ska visa er bilder lite senare när dom är uppsatta!
Kan meddela att Elias blev jätte glad för Maileg kaninen, nästan lite rörd tror jag... Goa unge! Visar några foton från våran finhall.

Nu sover våra Hjärtan!

I morgon skall jag besöka "Jolins home" på min rast i lugn och ro, kände att det blev lite stressigt sist med blommor och folkens överallt:), nu skall jag vända och vrida på ALLT!:)

Sov gott alla glada läsare, natti natti till er från mig! Kramizar Johanna på Tallbacka





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka