torsdag 7 april 2011

Kära kund...

Hockey delfinal kväll...

Då var man hemma efter en överraskande dag på jobbet, vid lunch tid idag kom det in en kvinnlig kund med en present till mig, vin och en helt underbar bukett med blommor, åh den går i flera rosa färger och lila som jag älskar, TACK ännu en gång kära du/ni!:)
Nu sitter jag, mina tre hjärtan och kusin L samlade framför tvn, pappa T jobbar långpass idag, snyft!
Kusin L skall sova över här hos oss inatt, för jag är ledig i morgon(mysigt de) och L skall stanna tills mamma K och pappa R kommer och hämtar i morgon kväll, så i morgon blir det ingen ro att få:) vi skall åka rollerblades om det blir fint väder har jag lovat, och sen får vi väl avsluta med en liten fika, blir det dåligt väder så skall vi titta på nya Scooby doo som kusin L har med sig!
Idag har jag köpt vita vårblommor, pannser( stavningen?) som jag skall sätta på trappen, hade ju redan planterat där men de va gult, och det är inte jag!:( I zinkhinkarna ska de få bo ända tills sommarblommorna ska planteras. Dom gula skall jag sätta vid stallet på den vita sten väggen.
Kan avslöja att Shabby loppisen är på god väg...:)

Ha nu en fortsatt go kväll ALLA läsare kramizar från mig, Johanna på Tallbacka

Heja Färjestad!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka