lördag 2 april 2011

Grått eller vad...

Hallå där vädret, det skulle ju bli fint!!!?

Idag har man jobbat, man och barn har koosat hemmavid, gott att kunna ta det lite med ro när kroppen säger ifrån!
Känner att både jag och kära T är på bättrings vägen, gott det! Nu vill man ju bara lägga energi på roligheter som att hjälpa folk hemma med deras planer på nya badrum, tapeter, färger och interiör, färdigställa lilla toaletten, åka till Barcelona på en weekend bara jag och T, tvättstugan helfärdig, syster ysters barndop, mammas 70 årsdag, och mycket mycket annat!
När jag åkte hem idag åkte jag inom en loppis, kände att det var alldeles för länge sedan man var på loppisrunda men det var inget som föll mig i smaken, bättre lycka nästa gång!
Sätte förresten Maileg kaninen i Eliases fönster och det blev jätte fint! Få se nu vad Elias tycker, spännande!?

Ikväll får det bli nattajm lite tidigare för i morgon är det klasscup för Elias hjärtat och det var samling redan 07.15 så det är bara att kliva upp och se glad ut! Nej då det är inte det jag ska säga sanningen,  JAG är såå hemskt morgontrött vettni!:)
Nu ligger lille Julius och sover så nu ska jag och pappa T ta oss lite kaffe och småprata!:)
 Visar er lite från barnrummen.

Önskar alla en fortsatt helmysig dag och kväll! Kramizar Johanna på Tallbacka                         
                               Hissgardin från Noll54          
                     Tapeter från Midbec "Sports league"                 

                             Vimplar från Beas barnslikheter             
Englas och Juliuses rum har tapeter från Boråstapeter "New Classics"

                                        Tösrum eller vad ?                          

                                           Juliuses rum  
                        Juliuses gammelmorfars gamla bankskåp           

                Säng köpt på en secondhand, lite färg så...Lexington kudde, doppresent från moster C och P





1 kommentar:

  1. Hej Johanna!

    Så otroligt fint ni bor!!

    Kram Linda

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka