torsdag 31 mars 2011

Kära läsare...

Jaa ni måste väl tro att jag är helt vimsig, skrev ju igår att jag skulle visa hissgardinen som jag fick uppsydd men... jaa den blev ju liksom aldrig inlagd!:) Tänkte att jag skulle göra det idag då!
Kan oxå säga att jag är något piggare idag!
Så trodde man att våren kommit men aj aj aj, alldeles för tidigt för vårjackan.  Kanske kan trösta er lite med att jag har hört att det skall bli gott och varmt under helgen!:)
Idag blev jag bjuden på lunch av min kära mor och far, kyckling och ris var det, smakade underbart gott! Mamma tokig som hon är hade handlat en påskpresent till mig och T, det var en rosa glaskål på fot med ett glaslock! Den var såå söt och jag som älskar ljus ROSA. Den skall få stå i köket med pastellfärgade påskägg i, lite sött så!
Nu har barna badat, gjort läxor och krypit till kojs så nu är det mamma pappa tid! Blir lite urstädning till den blivande toaletten uppepå, det påbörjas med den i morgon. Hi hi. Kul ensam tid? Toaletten kommer att gå i svart och vitt, svart och vit rutigt golv, vit bröstpanel, och en tapet som ser ut som en gammal tidning den går oxå i svart och vitt! Kommer att visa för och efter bilder för er!

Åh ni glöm inte att besöka nya inredningsaffären, premiär i morgon. Jag vet vad jag skall göra på min rast iallafall!!!

Hade gott alla, i morgon är det en ny dag!:) Kramizar Johanna på Tallbacka


Toalettapeten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka