fredag 1 april 2011

Fredag kväll...

Go kväll alla Fredagsnjutare!

Åh vad skönt med Fredag, ska bli lugn och ro i stugan ikväll, jobbet på toaletten är avslutat för idag och nu skall vi strax sätta oss framför tvn och ta det med ro, med lite snacks och sötsaker, lite bara!:)
Var idag inne på den nystartade inredningsaffären, Jolins home, uh vad mycket fint! Jag köpte en Maileg kanin till Elias, han har varit såå avundsjuk på att Engla och Julius har sådana, jag trodde ju att han var för stor men...Nu får han en oxå, mitt stora lilla hjärta!
Imorgon hade jag tänkt att visa lite bilder från barnrummen.

Ha nu alla en fortsatt trevlig kväll med många levande ljus, varmt och gott, och kanske en riktigt bra film!?
Många kramizar från Johanna på Tallbacka, natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka