tisdag 29 mars 2011

Ledig...

Hoppsan det var väldigt vad man sov... Idag sov vi länge, jag gick upp en snabbis och sa hej då till man och barn innan dom åkte till jobb och skola, sen kröp jag ner hos en varm, go snooosande liten krabat och där somnade vi om!:) Detta kallar jag för ledighet! Eller?
Dagen har gått i film (Emil), fika och lite "grejing" såsom städ av tvättstugan.  Lacka trappen fungerade inte så bra med en liten nyfiken 2.5 åring som absolut skulle vara med!:) Eftermiddagen har det varit inomhus fotboll för Elias, och till helgen är det klasscup! Tänkte visa lite bilder från vårat kök idag, och på lille Erik Vilje! Skall förklara hans namn för er någon annan gång!
Igår ringde dom från EM och berättade att Bilmattan hade kommit, present som vi tänkt ge barna i påskägget! När jag fick se telefonumret så blev jag helt pirrig, vi har nämligen beställt oss en ny soffa så jag trodde det var den, men... den som väntar...! Soffan går i khaki och heter "Dialog", tror det blir kanon fint. Nu ska vi planera semestern! Tänk vad fort det går...Vecka 27 blir det Gotland, längtar såå!

Tjillevippen på er, kramizar Johanna på Tallbacka





Lille Erik Vilje 8 veckor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka