söndag 27 mars 2011

Kära Söndagsnjutare!

Hej alla goa, glada läsare! Hade idag tänkt att fortsätta greja ute men... tror faktiskt att man hade blåst bort då! Jag och älskade T är förkylda så det passade bra med en grejar dag inne. Elias och Engla gick över till sina kära grannar och lekte på förmiddagen medan jag, kära T och lillen dolade. Efter lunch åkte jag och Engla in till Årjäng på lite små ärenden som jag lovat ordna, Engla stannade kvar en stund hos kusin L och lekte. Jag stannade till och hälsade på kära mor och far en snabbis för mamma ska resa till Karlstad och hälsa på lilla S och min lilla syster C under veckan, längtar såå efter att snart få träffa lilla S, är så länge sedan  jag såg henne, goa unge! Ne, nu har vi plockat fram kläder, packat gympa påse, nattat våra små hjärtan, så nu när lugnet har lagt sig ska jag och T ta en kopp te och kooza oss framför tvn! Ha nu alla en fortsatt härlig Söndagkväll! Kramizar Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka