söndag 24 juli 2011

Klafs klafs i blötan!

Loppis dag!

I morgon är Tallbacka´s Loppis öppet från 13.00-19.00, hjärtligt välkomna!

Hade loppis idag på hembyggs gården i Årjäng, många goa, snälla och jätte mysiga kunder kom trots att man kunde tro att himlen faktiskt var påväg att tappa sitt fäste däruppe, herregud va blött de var!:) Jag var genom kall på fötter och ben, sitter nu hemma med Lundhags ullfrotte strumpor och försöker få blodet flytande igen!:))
Handlade själv en jätte fin matta till Juliuses rum, och en spetsig rund brödduk, passade mig perfekt i smaken!
Barnen köpte ju självklart mycket "bråte" som lilla jag tycker mycket om, hm!!!?:) NE! Men men...älskade ungar!!!:))

Tack till de goa damerna inne på hembyggd gårdens kaffe servering för jätte goda bakverk, ni vet jag frossar ordentligt 1 gång om året och det är på erat "Kaffe rep"!:) Kommer alltid ihåg, för det är ju Söndagen i fruntimmers veckan, där har ju jag Johanna namsdag oxå, den 21:e!:) Tack för servicen när jag och min familj skulle åka! Kramiz till er!

Styrke kramar till er där i Väst, ni finns i våra tankar mest hela tiden, vilket HE ni har! Önskar att det fanns något man kunde göra! Men som jag säger va rädda om er, varann och stötta!

Ne, nu skall det bli bädden även här, åh ni, i morgon är min FÖRSTA semester dag!!! Yippie. Då skall jag förvandla regn till soool och värme, hm undrar om de går!? Får drömma!:)

Natti natti, från mig på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka