onsdag 27 juli 2011

Åh soool och värme!:)

Hej alla sool älskare liksom jag!:)

Kan bara säga att jag kommer nog ligga lite på latsidan nu under semestern med bloggandet, vill bara vara, ha semester! Bara tillbringa all min tid med min älskade och mina skatter, mina underbara ungar, sen kanske greja lite på hemma fronten både inomhus och utomhus, älskar ju att dola som ni nog redan vet!?:)!!!
I dag har kära T börjat med "hålet" till våran stolpe som T fick utav mig som en liten bröllops present! Det står Tallbacka Andersson på den! Hoppas på att det blir klart i morgon!?
Morgondagen kommer att bestå av soool och baaaad hela dagen med simskola på em, sen blir det grillkväll på "solsidan"! Himla mysigt! Alltså ingen loppis i morgon! Men på Fredag! Välkomna då!:)

Natti natti till alla, kramiz Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka