lördag 23 juli 2011

Sorg, sorg och åter sorg!

Hej alla!

Jaa man vet inte vad man skall säga, göra, tänka, fundera på eller hur man skall betee sig, man har ju hört om hemskheter långväga härifrån, men inte 10 mil...hjälp, tanken på vara den som hade sin mamma eller pappa i byggnaderna eller vara mamma, pappa, syster, bror, släkting till någon på ön, tanken ger mig kalla kårar, kände idag när jag slog upp ögonen att dagen idag kommer att bli jätte tung!
Slog på tvn och sätte mig där för att inta frukosten innan SISTA arbetsdagen men blev helt handlings förlamad när jag fick se dödssiffran vad den stigit ifrån 9-10 och nu 80, herregud tänkte jag, vad kan man göra!?
Kan bara säga att dagen idag har varit hel stum hos alla, folk är tysta, enda samtals ämnet är detta hemska, funderingar, viljan nästintill bortblåst!
Mina/våra tankar, våra styrkekramar går till alla norrmän, drabbade, anhöriga! Va rädda om varann och stötta!

Byte av samtalsämne:

I morgon är det Loppis på hembyggds gården kl. 11.00, där finns jag och många andra, välkomna! Kaffe finns!:)

Mina styrkekramar vill jag delge er, tror det behövs i detta skede! Va rädda om er, va rädda om varann! Kramizar och trevlig helg i den mån det går, Johanna på Tallbacka

Vill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka