söndag 8 maj 2011

Borta bra men hemma bäst!...

Åh då var man hemma efter en helt underbar weekend i Göteborg ( något litet tillstötte bara), såå mysigt det har varit, super väder, mycket folk, jätte fint hotell, go mat, smaskig fika, underbara barn och världens bästa livspartner kan inte ha blivit bättre!!!!:) T du är en PÄRLA!!!!!

Ett utav besöken var ett sk. båt museum i hamnen, där fanns krigsfartyg, ubåtar och många andra gigant stora båtar, där gick vi i många timmar, barnen bara älskade det, de fick låtsas köra, prata i telefoner, de sprang verkligen upp och ner i varenda stege som fanns tror jag. Ubåten var på håret att jag klarade av pga det jätte trånga utrymmen som var! Efter en stund gick vi upp på ett cafe som var på en utav båtarna, där köpte vi oss glass och kaffe! Men men... när vi skulle kliva i land upptäcker lilla jag att allt "vågar" sig under mina fötter, allt snurrar och jag blir typ grön i fejan, ni ska veta att jag blev såå sjösjuk, jaa ni hörde rätt sjösjuk, hur skall det gå till Gotland måntro, hm!?

 Ne nu måste jag och lille Julius göra oss färdiga för en ny dag, pappa T jobbar redan och slutar strax (Lyckost), de stora grynen åkte med bussen vid 8 tiden till skolan!








Ha en bra dag alla, kramizar Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka