fredag 6 maj 2011

Fredags mys...

I dag startades dagen något förtidigt för min smak, 05.30 på tok för tidigt, usch det är ju då man sover som skönast eller hur?
For till Karlstad med värmen i bott, man är ju såå frusen när man är trött, hade en termosmugg full med kaffe och så spelade jag en ny cd i botten!:) Det mesta avklarades snabbt så visiten blev kortvarig idag (gott de), men snabbt innan hemfärd så sprang jag in på en skobutik för att få tag i nåt tuffigt till våran lillemans fotar, fixade det och han blev såå glad! Tufva sa lillen, goa unge!:)

Jag fick oxå ÄNTLIGEN tag på den omtalade tidningen Isabellas, jag kan säga att det stämmer vartenda ord jag har hört detta blad, handlar om inredning och trädgård så klart vad annars?:)! Såå fin och kolla priset, 29 riksdaler bara! Visar er några bilder, på en utav bilderna är det en Tolix stol, jag älskar dom modellerna, finns som pallar, barstolar, kökstolar och även barnset vet jag, skulle så gärna vilja ha vita eller omålade till vårat köksbord. (Får hoppas att kärasten läser detta inlägg idag, hi hi:))

Vet ni vad? Har hämtat Prinsses bilen, jätte fin kan jag säga! Ni som följt bloggen vet vad det handlar om, vet ni inte så kan ni om ni vill läsa gamla inlägg för att få veta:) I morgon bär det av...:)Tar nu semester ifrån er under 1 DAG, ok?:) Skall bara njuta med min familj, BARA!!!

Nu har barnen placerat sig i nya soffan nyduschade med lite fredagsmys, de tittar på Talang, jag själv har plockat och dolat lite här hemma!

Ha nu en fortsatt go och mysig fredag kväll alla läsare! Kramiz Johanna på Tallbacka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka