fredag 13 maj 2011

Vad har hänt?...

Hej på er äntligen!

Har försök hur många gånger som helst att logga in mej men...nu äntligen kan jag blogga med er!:) Vet inte vad som hänt!? Blogger låg nedlagd, hm? Jaja, nu fungerar det igen.
Idag jobbat hela dagen, hämtade sen barn och efter det hem för att få lite krubb i magen! Fick bli äggsmörgåsar och yogurth tallrikar!

Måste bara berätta att elen är indragen i loppisen, men måste vänta på installatören som skall koppla den!:) Det närmar sig ju nu...:)
Den gröna pallen ni såg i inlägget häromdagen är nu vitmålad, blev jätte söt! Den ska placeras i Juliuses rum bara jag fått tag i en fin lampskärm till lampfoten, lampfot har jag och den är antikkromad.

Nu skall jag och lillen titta på Talang och fika något gott!!! Kära T jobbar men är hemma om en liten stund, T du är Världens bästa, (barnen självklart oxå) hade jag råd så skulle jag köpa dig hela världen, puss på dig:):)
Nog med gullerier...Nu tar vi kvällen här, hörs i morgon!

Kram & Kooz till er från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka