tisdag 10 maj 2011

Fejar dag!!!...

I LOVE IT SOO...

Tror inte jag varit inne värst många minuter i dag endast för matlagningen, vill ju bara lapa sooolen, har till och med glömt bort er, usch på mej!:)
Känns så gott att kunna vara ute i bara "mässingen"!

Kära T har idag gjort ny hage till våra fyrbenta och jag har fejat ute i bland lador, loppisar och trädgården! Det har spikats och grejats! Barnen har hoppat rep, spikat, byggt på kojan och spelat fotboll!
På eftermiddagen kom kära mor och far på besök, då måste man ju självklart sätta på en kanna, den serverades utanför min lilla loppis, kändes jätte bra att sitta där!:)
Väntar såå till dagen med stort D...Kom ihåg 4/6 kl. 16.00!!!
Elias följde med till Årjäng, först för att träna fotboll och sen för att övernatta hos mormor och morfar, kan ju få komma till skolan lite tidigare och få lira lite fotboll innan skolan börjar! Ingen måste upp här i morgon bitti så då kan vi alla sova tills vi vaknar! Jag och Engla lediga, och kära T börjar inte förrän åtta!

Nu skall jag och min kära ta en skiva Hälsolimpa och en te kopp innan man skall krypa till kojs! Pröva den, finns att köpa utanför Ica i Årjäng av en kvinna som bakar i sin egen lilla buss, den är super god och nyttig, det är ju jätte svårt att få ett gott bröd som är nyttigt och som smakar bra samtidigt! Hälsolimpa heter den!

Natti natti kramizar Johann på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka