onsdag 13 april 2011

Mys och fika dag...

hej alla glada...

Dagen började med musiklekis klockan 9, idag var det påskfest, barnen fick påskbrev, kycklingar, bulle och festis, sen bar det av till Årjäng för att träffa syster yster och goa S, vi fikade hos mor och far först och sen begav vi oss ut på lite shopping i ruskvädret, barnen köpte sig gammeldagsa godisstrutar på Jolins home som lite tidsfördriv och sen avslutade vi på Broms café med kulglass, åh dom hade guld nougat och kaffe latte glass fatta hur goda de var!!!
På eftermiddagen hade jag träff med en kund, vi tittade, disskuterade och bestämde att vi skulle träffas för att mäta och dyl. Nöjda var vi båda:)
I morgon mina vänner kommer markis mannen och sätter upp markiserna, och även den nya soffan från EM kommer, åh jag är såå spänd på alltihopa!!!:) Vilken dag vettni, men jag får se härligheterna i morgon när jag kommer hem från jobbet.
Har fixat och tricksat till det på Englas rum med skåpet, tyckte det blev gulligt, Engla blev jätte nöjd och det är ju huvudsaken! Visar några bilder.
Nu skall jag och älskade T bära ut den gammla soffan, den skall jag ev sälja i min loppis men är det någon som vill ha den så får dom gärna FÅ den! Tar ju lite plats...

Nu får vi alla hoppas på bättre väder, ha en fortsatt go kväll alla, kramizar Johanna på tallbacka






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka