fredag 15 april 2011

Åh kära mysiga Fredags kväll...

Hej alla goa, glada inrednings entusiaster!:)

Välkommna in på min blogg ung, gammal, lång, smal, tjock och totalt inredningsgalen nästan tokigt galen... Ne då så illa är det inte men nästan, menar nog att alla är såå välkommna in och titta på sidan, tog i lite kanske, hi hi!:)
Tack för alla kommentarer som jag fått, blir jätte glad av det ska ni vetaoch ännu mer inspirerad!
Måste bara berätta att idag har jag varit och hämtat världens gulligaste, coolaste och mest underbara cykel ni kan tänka er, ja ni läste rätt, en cykel. Det är en Monark "Cup cake" cykel i ljuvaste rosa och gult, receptet på sadeln och en vit rotting korg på styret, jag är helt förälskad i den!!! Har skyltat med den på jobbet i en monter, blev såå gulligt. Jag ställde tapet bobiner i korgen från Bohem´e i rosa och gul prickigt och en rosa blommig bobin, blev sött som bara den. Cykeln finns att köpa på KA fritid i Årjäng. Och har ni vägarna förbi butiken så måste ni bara titta på läckerheten helt klart!:)
I dag åkte syster yster och lilla S hem igen, såå tråkigt tycker, uh goa unge men vi ses snart igen!
Nu har jag och Julius tittat på Talang och koosat oss med lite chips och gotteri, vi är nämligen ensamma ikväll!
Lille J skall få krypa till kojs nu och jag skall ta Vakkre hjem och en stor te kopp framför tvn!

Ta det med ro nu alla och var snälla...:) Trevlig kväll! Kramizar Johanna på Tallbacka

1 kommentar:

  1. Hej Johanna!

    Har läst "ikapp" lite på din blogg. Va kul att du ska ha loppis! Jag kommer :-).

    Kram Linda

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka