måndag 11 april 2011

Rena fönster...

Go kväll på er!

Vår/sommar värme finns det något bättre?
Alla såå glada, positiva och alla pratar på ny energi...tänk så lite som egentligen behövs, hm!?
Idag har farmor passat lillen tills pappa T kom hem, T jobbar korta pass denna vecka, gott det för nu är ju jag ledig i nästan 2 hela dagar, ev inrednings shopping med en kund inbokat på onsdag eftermiddag. Elias och Engla körde jag in till Årjäng idag eftersom Elias har bad på Måndag mornar och kan därför inte åka buss, blev en lång dag! Men vad gör man inte...
Men idag vettni när jag kom hem från jobbet trött och sliten upptäcker jag att jag har enormt rena fönster i köket, vet ni vad? Då har min kära svärmor och min käreste putsat fönstrena!!! Tusen tusen TACK! Det är verkligen det värsta jag gör, för dom blir randiga åt alla håll och kanter när jag försöker, fyy!
Tänkte idag visa lite bilder från Våran hall, inte eran när ni kommer och hälsar på, utan då får Ni självklart ta den fina ingången!:)

Ne nu mina kära, skall jag greppa penseln och göra färdigt skåpet i Englas rum, skall bara natta min andra hälvt som strax skall upp igen!:) De tre små grynen sover sen en stund, tänkte härom dagen, tänk att få va barn på nytt bara för en dag, då skulle jag nog kooza och sitta i knät på min mamma eller busa, mysigt!:)

Va rädd om er alla bloggare och alla ni andra, så hörs vi i morgon, kramizar Johanna på Tallbacka


                                               
                                  Loppis fynd, färg och nytt tyg!  
Miljögården skåp, blått blev vitt!:)

Barnen varsin korg!

Varsin krok till ryggan!

Paraply ställ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka