söndag 20 mars 2011

Kära Söndag!

Hej alla glada Söndagsnjutare! Tror inte jag ä ensammen? Ledig, fint väder, lite varmare och att snön ä på god väg bort!!!! Julius har bakat kanelbullar som vi ska provsmaka när pappa T kommer hem från jobbet! Idag har jag tänkt att vi skall greja ute, har köpt en stor påsklilja i kruka som jag skall sätta på trappen i en gammal zink hink ihop med lite ris. ( Vårkänslorna ä på ingång tror ja!?:) ) Men fortfarande kallt nattetid, vi hade -10 vid åtta tiden. Åh  vet ni vad? Jag håller på att tömma ett gammalt garage som ligger intill ladugården, där skall jag ha "Tallbackas Loppis" till sommaren, ALLT ä till salu! Blir  nog en shabby loppis med lite nya ting, lite fika och blommor. Ska bli såå kul! Kommer att skyltas ifrån väg 172, och en skylt där man skall svänga in! Barna har bestämt att dom skall servera fikat!:) Visar bilder alldeles strax! Bloggen är under produktion, därför inga etiketter med bilder eller länkar, strax klar! Ha nu alla en fortsatt trevlig dag! Kramizar Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka