fredag 25 mars 2011

Fredag och Let´s dance final!

Idag har jag jobbat några timmar extra, skulle egentligen ha varit ledig men såå mycket att göra... åh det ä ju kanon!  Klockan ett  hämtade jag barna på skolan så dagen  blev inte så lång. Innan hemfärd så handlade vi till helgen, mat, en babyrosa helgbukett med tulpaner och  Fredagsmys till Let´s dance finalen, den kan man ju absolut inte missa! Vi han även med en sväng in på Stuket, jag söker två gammelrosa lampskärmar till vardagsrummet, åh jag hittade jättefina lite större, provade och jag tyckte det såg jätte bra ut! Tror nog att jag behåller dem. Fick även tag i babyrosa fjädrar som jag tänkt sätta i riset på den gamla dörren som jag har som tv bänk. Är såå grejsugen, man är ju så glad hela dagarna, har sån ork o det är tackvare vädret, det ä jag säker på! I morgon ska jag greja ute, lite i min blivande shabby loppis och plantera mm. När jag och barnen kom hem gjorde vi snabbt i ordning våfflor för det är ju våffeldagen idag, och så bjöd vi hem farmor och våra kära grannar, jätte mysigt och gott! Nu har vi koozat oss framför tvn alla ungar, pappa och jag, vi har ätit grillad kyckling med sallad och ett gott vin och nu avslutat med lite godis. Ha en fortsatt trevlig Fredag kväll så hörs vi i morgon! Kramizar johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka