torsdag 24 mars 2011

Hockey semifinal!

Go kväll alla hockey entusiaster som sitter framför tvn med tungan rätt i munnen!?:) Själv ha jag jobbat, badat barnen, suttit och pratat lite strunt med min älskade T och svärmor med en kopp kaffe och en liten liten bit lyxlängd, uh vad den ä god! På dagarna njuter jag såå utav värmen, solen och att det har blivit ljusare, vilken medicin det är!!! För en tid sedan tapetserade jag en fondvägg i vardagsrummet, den kommer från Boråstapeter och pärmen heter " Boheme ", den blev vi jätte nöjda med,  tapeten har mycket mönster men är ändå helt underbar, tänkte jag skulle visa den för er någon dag, just nu problem med kameran! Finns självklart på Kakelbutiken!:) Det kommer nya tapetpärmar flera gånger i veckan , så jag har full sjå med att ha koll på alla fina, romantiska, häftiga, busiga och snälla nyheter!:) Såå roligt! Nej nu skall jag ta och kooza mig med mina stora hjärtan, Elias och Éngla, som tittar på hockey! Det absolut största hjärtat och det minsta har knytit sig, pappa T börjar jobba tidigt!:(  Natti natti alla läsare, kramizar Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka