tisdag 22 mars 2011

Älskade mor & far föräldrar!

I natt vid två tiden kom det in en liten stekhet krabat o var såå ledsen, hög feber o jätte förkyld! Trött och halvt medvetslös löt man ju bestämma  hur man skulle lösa vabdagen , med lite såsiga samtal med min mera medvetslösa gubbe så kom vi fram till att jag fick vara hemma!:) Hade ju ett kund besök kl. 11 som jag kände att jag skulle försöka ha trots sjukt barn, ringde en snabbis till farmor och mormor å frågade om dom kanske kunde tänka sig att vara jourhavande mamma i några timmar!? Dom svarade ja och allt löste sig bra! (Tack älskade er för att ni alltid ställer upp!!!) Kund mkt nöjd!:) Påväg hem ringde jag och beställde familjepizza som jag tog med hem. Gott och lätt får det lov att vara en sån här dag! Julius somnade ganska snart efter matintaget och efter en stund kom Elias och Engla hem trötta och blöta efter en dag på skolan. Pizzan smakade gott i deras små munnar oxå! Barna har lekt både ute och inne under eftermiddagen så nu får det bli läxläsning, kvälls fika, dusch och pyjamas! Själv har jag grejat lite i fin hallen, bytt ut lite småsaker och sätt dit babyrosa små klotljus som jag köpt på EM, åh jag älskar verkligen den rosa färgen! Nu skall jag ta in mina pållar för kvällen. Önskar alla en fortsatt trevlig Tisdag kväll! Natti natti kramizar Johanna på tallbacka  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka