måndag 21 mars 2011

Go kväll!

Ja då var man hemma hos man och barn efter en ganska hektisk dag på jobbet, just nu ä d mycket " göra om hemma " alltifrån att måla om eller tapetsera. Butiken är fylld med mycket nytt och inspiration! (Då mår ju jag alla tiders!) I morse när jag kom upp så blommade alla Porslin blommorna och dom ä så sagolikt fina, även mina Mårbacka pelagonier blommade som jag faktiskt ha klarat övervintra tro d eller ej! Mårbacka, lavendel och vita tulpaner älskar jag såå! Nu ska barnen i säng d små liven, tandborstning, pyjamas, kläder skall framplockas och ryggsäckar skall packas! Sen får d bli soffan med gubben och en te kopp! Tack för idag alla glada Kramizar Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka