söndag 21 augusti 2011

Vilodag delux!...

Go kvällen!

Sitter nu i soffan med nästan ALLA mina hjärtan, lille Julius har knytit sig och sussar så sött, strax skall de två stora oxå få knyta sig men först lite " dagenföreskolstartsplaneringstajm "vi skall packa ryggan och  plocka fram de nya kläderna som de har inhandlat sig!:) Lilla Engla skall börja1:an i morgon så hon är spänd som en fiolsträng! Uh va fort tiden går, bäst att hålla i den!!!:) Elias börjar 3:an så han får gå själv, stor och redig kille!

Är lite, neej nu ljög ja, jag är väldigt seg i dag, var på 40-års kalas igår, JÄTTE trevligt och kanon roligt var det, tack S och hennes M för en jätte trevlig tillställning!!!:) Blandat med folk, både gamla och nya ansikten!:)
Nu har vi ätit varma smörgåsar och tänt ljus, skall fortsätta lata oss resten utav kvällen, skall se Söndagsfilmen som börjar 21.00 sen får det bli sängen, ny dag i morgon vettni!

Ha nu en fortsatt bra kväll mina läsare och alla andra, kramizar till er från mig på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka