fredag 19 augusti 2011

Fredags mys!

Hallojs!

Klockan 04.30 ringde klockan för käre T och Elias, Elias hade nämligen bestämt sig för att gå upp tidigt och följa med i bussen, goa unge! Vi andra sussade vidare innan klockan ringde för oss oxå.
Sista arbetsadagen innan helg och lite ledighet!
Innan arbetsdagen var slut kom mina älskade in i butiken för att säga hej, ingen blev gladare än jag!!!:) T och barnen skulle överraska med något gott till fredags mys, det blev marinerad skinksnitzel och hemma gjorda klyft potatisar, jätte gott! Tack och jätte mysigt!

I morgon skall vi till Nobina i Karlstad på familjedag, Nobina fyller 100 år och skall fira med öppet hus, med gamla bussar, hoppborgar, clowner och mycket annat! Börjar inte förrän 13.00 så jag hade tänkt ta mig en runda på stan med lite shopping:)) Skall nämligen på 40- års kalas i morgon kväll så jag skall försöka hitta någon ny överdel, och nåt fint till gubben min!:) Var i Strömstad med minstingen, syster yster den mindre och mor & far i Onsdags och då inhandlade jag mig nya bruna Converse kängor, skit snygga!!!:), de skall jag ha!

Nu skall vi fortsätta titta på Ice age 2 och kooza oss alla! Käka lite gotterier och dricka läskeblask!:)

Gungstolen som jag tagit in ifrån ladugården, målad i sits och rygg, men har tyvär börjat flagna, den är ifrån slutet på 1800-talet! Vill därför intte röra den något!


Duvor i par ni vet!? Köpte dem på en loppis på Gotland, visst är de söta?

Fågelburen har nu fått sin plats här på skänken i vardags rummet!


Trevlig helg på er alla, kramizar från mig på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka