onsdag 24 augusti 2011

Lite färgförändring i köksdelen!?:)

Go förmiddag alla!

Som jag sa så skulle jag ju krypa ner i bädden igen efter att ha skickat mina stora gryn med bussen men... precis när jag tar första trappsteget upp till övervåningen hör jag hur en dörr öppnas och små fotsteg närmar sig...de va lille Julius som var färdigsövd!:) Jaa då vet ni vad...:)
Vi sätte oss framför tvn under en filt, Julius tittade och jag tog med mig datorn, har nämligen tänkt att jag skall lägga till en liten accent färg i köksdelen och jag har beslutat RÖTT!  Va tror ni? Nu när det blir lite mörkare tider och helt andra färger som är på ingång!?:)
Köpte i Strömstad kadettrandiga dukar till vårat köksbord ifrån Bruka Design, röd/vit randiga, blev jätte glad i dem! Tog även fram en ny röd/vit kökshanduk från Lexington, de passade jätte bra ihop!
Visar bilder i morgon, dåligt med tid ni vet!:)

Ha en fortsatt bra dag, nu skall jag på " Home " besök! Kramiz Johanna på Tallbacka


Bruka design!

2 stycken bredvid varandra!

Älskar Lexington, stoppar in det lite här och var när plånboken tillåter!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka