fredag 27 maj 2011

Strax färdigt!:)...

Hej på er nu är jag tillbaka igen!:) Var såå sen hem igår så jag hann inte med er, nya tag idag!:)

Nu ska ni veta mina kära vänner, läsare, bloggare och allt vad det nu heter, att de nya dörrarna och strömmen har kommit på plats och det blev såå bra och fint, nu skall de bara målas!:)
På Onsdag kommer kära mor och hjälper mig att städa i loppisen, lite kvar att ställa till rätta vettni

I morgon skall det jobbas:( hade hellre varit ledig och hemma med gubbar och ungar:)! Kommer som tur är en go tjej från Töcksfors, kära L som hjälper till, hon kan mestadels på Lördagar eftersom hennes gubbe jobbar borta på veckorna, hon är vanligtvis mammaledig till en söt liten tjejbebbe, lilla A. På Söndag skall jag och mitt stora hjärtegulle på pool spel i fotboll i Charlottenberg.

Gubben i huset är på Skogs Elmia i Jönköping ( göbbigt ) gott för dom att få åka iväg och titta på leksaker som passar deras ålder:) Nädå väl unnat till dig hjärtat mitt, få göra något alldeles själv utan ungar och en tjatig kärring:))

Ska plocka lite nu och invänta mitt hjärta! I morgon blir kameran ihopsatt igen, yipie! Kooza er nu!:)
Kramizar Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka