onsdag 25 maj 2011

Hääärlig fejardag!:))...

Hej alla goa och glada!:)

I dag började Kära T lite tidigare men vi andra låg och drog oss en liten stund, Elias och G hade gjort sig i ordning innan frukost, jag smög ner medan barnen spelade spel, jag gjorde Scones, mina barn älskar de, går ju såå fort!!!

När vi var färdigätna så gjorde vi oss klara för en utedag, gjorde i ordning en kaffe korg som jag tog med till loppisen där tog vi fm. fikan:) Engla hade oxå fått hit en kompis så det var full gården med barn, kul det!:)Klippte "till det" vid åkers kanten så nu har vi en bamse stor gräsmatta helt plötsligt:)) Vill bara greja greja greja när ångan är uppe vettni:)

När det var klaart så kastade vi in oss i bilen för att ta en rajd på Moas garden, köpte till stora krukan vid vägen (igen, hm:)), krukan på lilla kaffe bordet, lek stugan och till en ny blom låda som jag inhandlade idag:)
Köpte självklart vita blommor, Million bells, men babyrosa till lekstugan, blev jätte fint!!! Tycker dom är så fina!

Nu måste jag ta kvällen är faktiskt lite trött känner jag mig, kom in vid 21 tiden! Men nu sover alla goa ungar rena, mätta och goa!
Får prata mer med er i morgon, natti natti kramiz till er från mig!:)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka