måndag 23 maj 2011

Blååååst!...

Go kvällen på er alla!

Får göra ett inlägg till er och säga hej!:)

Här kan jag meddela att det blåser så man nästan får hålla i sig inom hus, i morgon har de gått ut med en klass 1 varning här, usch och fyyy! Men lilla jag har tänt i köksspisen så varmt och gott är det! Mys mys d!
Vid hemkomsten fick jag börja samla ihop krukor, stolar, hinkar, cyklar och mycket annat som hade blåst omkull, fy vad det såg ut! Strömmen hade oxå varit borta men var tillbaks när vi kom hem!:)
Vi köpte med en pizza hem för vi var så sena och alla så hungriga, tror alla gillade det förslaget!:)

I morgon ledig, men skall till tandläkaren tidigt så Julius får bli med dit (hjälp), kära T jobbar lång dag i morgon oxå:(
Önskar att mannen i mitt liv oxå kunde vara ledig samtidigt som mig, drömma får man väl göra?!!!:))

Nu blir det Criminal minds på 5:an, kanon bra!

Ha en bra kväll alla, kramizar Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka