tisdag 24 maj 2011

Gick kanon!!!:))))...

Hej alla bloggare!

Jaa som jag sa i gårdagens inlägg så började dagen med ett besök på tandvården, räknade tillbaka och kom fram till att jag inte varit där på 6 år, shiiit och hjälp tänkte jag, hur många hål, såg tusen lapparna flyga sin koos!!!:(
Men vet ni vad? Inte ett hål, fina och välskötta tänder tyckte snälla, goa L på tandvården och då får man ju vara jätte nöjd, kan bara säga att jag är såå GLAD! 771 kr gick kalaset på, tyckte det var lika med gratis i jämnförelse vad jag trodde!!!:))

Vi besökte mor och far innan hemfärd och tog oss en kopp kaffe och små pratade lite:) Han även med en sväng in på Röda Korsets lilla ställe, fyndade lite små saker idag faktiskt:)

Har dammsugit, grejat på toaletten på nedervåningen och ändrat om där lite, plockat in lite färska blomster kvistar, det blev syre´n idag!:) Har förresten fått tag i en gammal kassapparat, på Hammarö för en 500 lapp, bra pris! Får hämta den 1/6 för då skall jag ändå till karlstad på ett besök!

Ikväll har vi en natt gäst här, snälla kusinen G, barnen har studiedag i morgon så då passade det ju jätte bra! Nu tittar alla barnen på Alvin och gänget och käkar popcorn, lycka!:)

Nu skall vi oxå sätta oss och kooza lite med barnen,  vill önska ALLA en fortsatt bra kväll, kramizar Johanna på Tallbacka

1 kommentar:

  1. Vilken härlig blogg du har Johanna!

    Jag blir riktigt inspirerad och önskar att lite av dina ideer och lite av din energi kan smitta av sig på mig :))

    Klem Veronica

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka