torsdag 5 maj 2011

Upp och ner väder...

Regn åh va tråkigt men...eftermiddagen så fin, slutade lite tidigare idag för att kunna var med på arbetsdagen på dagis! När vi kom dit jag och de stora grynen, då fejades det för fullt, farmor och Julius spanade på andra barn och föräldrar:) Det sopades, krattades, fylldes rabatter och hamrades för "fulla muggar". Tycker det är lite mysigt med sådana här träffar man träffas, pratar, fikar och barnen med syskon får träffas, nyttigt!:)

Kvällsmaten har nu intagits på Tallbacka efter en snabb visit i badkaret, och nu så nu sover grynen sött, trötta och slitna efter en lång dag!!!
I morgon skall jag på Diabetes kontroll i Karlstad så då får far i huset sköta morgon sysslorna, men det fixar han galant, kära T har inte "gått ibet" som vi säger på värmländska:) Redig gubbe man har eller hur?:) Hjärtat mitt!!!!
Blir ingen shopping eller stadsbesök utan bara fram och tillbaka resa, skall ju snart göra något annat!?:)

Nu skall jag ta duschen, sen skall jag packa ryggsäckar, hinner jag så skall jag byta tyg på köks soffan och efter det skall jag lägga på en ny duk som jag köpte på Jolins Home igår, ljusrosa och vit randig va den, jätte söt!:) Tyget på soffan är rosa prickigt, I LOVE IT...

Ha det bra nu alla glada läsare, kramizar Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka