tisdag 3 maj 2011

Kaffe koppen fixad...

Go kvällen på er!

Då var kaffe kopparna till loppisen fixade, söta små koppar med små rosa rosor på, gräddkannan till kaffet, söt liten skål med jorgubbar i botten den ska det vara sylt i som ni skall ha till våfflan, teskedar och en kaffebryggare, allt detta shoppade jag på Återvinsten i Årjäng för en liten summa!:)
Tittade även till produktionen utav Englas matta som de gör där, kommer att bli jätte fin.
I dag var vinter jackan på igen...:( Blir såå sur, tycker inte om det här!!!

Nu skall jag titta till mina sticklingar och så skall jag packa lite grejer som skall ut i loppisen, morgondagen är jag ledig då skall jag och mina små gryn besöka Second handen, självklart ett besök på Jolins home måste vi, var en stund sen spänannde att se om hon fått in något mera fint!!!
Tänkte visa er dom stora murgröna bågarna jag köpte sist jag var på Jolins home, Såå fina vettni!

Natti natti kramizar Johanna på Tallbacka 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka