tisdag 25 oktober 2011

Vilken avslutning på Tisdag kvällen!...

Hej hej!

Kikade bara in en snabb sväng, blev en sen kväll idag, så jag får visa och berätta mycket för er i morgon istället, måste knoppa strax. Kalas i morgon, syster yster fyller år! (tror hon önskar de vore 25år hon fyllde!?:)

Ikväll har jag varit på helkropps massage, laserbehandling och floating! Kan säga mina vänner, uh såå underbart gott och ont samtidigt, men min kropp var i starkt behov utav detta!
Floatingen, var jag lite osäker på men...för dig som vill försvinna en stund, tyngdlös, tidlös, ensammen, höra dig själv andas lungt och harmoniskt, som en boll ute i rymden, fylld med varm luft! Gjorde detta på Handkraft, goa, vänliga och duktiga C, tusen tack för en go kväll!

Till söstra mi...


...Med en enkel tulipan på bemärkelsedan...! Hurra, hurra, hurra, hurra!


Grattis älskade, goa, snälle, omtänksamme söstra mi, Katrin! Lite för tidigt kanske, de ju inte förrän om ca 29minuter, men då är jag ju först med att gratulera!:) Ringer och kommer i morgon med hela tjocka familjen!!! Kram Johanna




Natti natti på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka