torsdag 27 oktober 2011

Toalett drapperierna klara!...

Hej alla nattugglor!:)

Åh nu sitter man skönt tillbaka lutad i soffan, levande ljus, gnager på ett äpple och samtidigt sitter gott nära sin käreste!:) T tittar på Criminal minds och jag bloggar! Skatterna sussar söt! Har plockat fram Hallowen kläder, är fest hela helgen!

Har fått upp de nya draperierna till kommoden på toaletten, ni vet kadett randigt, i love it, svart/linnebeige, med en liten spets kant upptill i beiget, eftersom jag inte har någon symaskin i bruk, så lämnade jag in dem på sömnad, tack B för ett jätte fint jobb! Jätte nöjd, blev precis så jag ville ha dem!
Köpte ett tyg till syskrins pallen i hallen, tog ett grovt, tjockt tyg som ser ut som gamla tidningar, ble oxå bra!:)

Nu skall vi knyta oss strax, men först the koppen!:) Ha en fortsatt go kväll!










Kramizar från Tallbacka 

1 kommentar:

  1. Vilket härligt kvällsmys ni har ;)
    Det är härligt att ha sin käraste nära sig.
    Draperierna var jättefina verkligen!!
    Du är så duktig min fina vän!!
    Tyvärr är vi bara i Årjäng på lördagen så det verkar som vi får ta fikat en annan helg :(

    Ja det var verkligen en riktig mardröm när huset brann den där dagen :(
    Men livet går trots allt vidare och man får helt enkelt göra det bästa av det.

    Sköt om er och må väl!!

    Kramar från mig!

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka