söndag 23 oktober 2011

härliga Söndag!...

Nu fanns det lite tid över att säga hej till er!

Oj oj var skall jag börja, myyyyyyyys dag, med mycket innehåll!:) Nästan färdiga ute, eldat, städat, krattat, tagit in till vinter förvarning, fått härligt besök så man kunde avbryta de man höll på med, syster yster, mor och far kom!:)

Påbörjat ett nytt målarprojekt, skänk till varadgsrummet, ett gammal skänk, sån ni vet med en oval spegel uppepå på mitten, 3 lådor och 4 skåpluckor, får bli vitt samma som de andra projektet jag hade!:)

I kväll har vi plockat ur köket, för i morgon mina kära kommer "min" snickare med bihang  "projekt köksgolvs byte", äntligen, för snart vettni... Ne, de kan ju inte ni veta heller, hi hi:)? Nog om detta! Har nu mörkt golv, och det är som tur är, fel på! ( reklamation) Tack gode gud, ALDRIG mer ett mörkt golv, över min döda kropp!!!!!!!! Håller fasen i mej på att städa ihjäl mig, ALLT syns, ALLT!!!!! Så tänke er för, vet att hel vita golv syns det oxå på men...mycket finare!:) Nu blir det Alloc, Lutad fura! Love it!

I morgon lite jobb, får berätta för er i morgon kväll hur resultatet blev!

Kramar från mig på Tallbacka, nu blir det bädden!




1 kommentar:

  1. Hej
    Låter som en toppenhelg själv var jag knappt utanför dörren mycket fixande inför kalaset igår...
    ska bli kul och se golvet!
    kram
    sandra

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka