tisdag 18 oktober 2011

Projektet klart!:)...

God förmiddag på er!

Pågående projektet klart, är ganska nöjd med resultatet! Fick stryka det tre gånger med Nordsjö´s Blankett V, bakomvarande färg eller träslag lyste igenom på vissa ställen så då drog jag över hela skåpet!

Nu har jag och lillen bakat äppelkaka, far slutade tidigt (Jipieeeee:) så vi skall ta oss fm fika!

Ha nu en fortsatt go fm/em alla jag känner och alla ni andra!:)

Kramar från mig på Tallbacka!



Lite höstigt på ljusfaten! Älskar levande ljus!:)

Kastanjer plockade i Karlstad av Elias, stenhjärtan från  Årjängs Glasmästeri

Resultatet! Mycket bättre och känns som det passar in! Lovar en ny murgröna!!!


Ramen loppisfynd från i sommras, tyghjärta från värsta mysiga butiken här i Årjäng, Stuket 

Kandelabern oxå ett loppisfynd, gillar de såå!:)

Visst är den fin!? En 20:e peng bara! Tur skall man ha!
Johanna

2 kommentarer:

  1. Hej goa Johanna!

    Du.. först tyckte jag faktiskt inte du skulle måla det fina skåpet. Jag tycker det är så snyggt när det bryter, men klarar inte av det hemma hos mig själv. Här slutar allt med att det blir VITT :-).

    MEN.. Vilket resultat. Verkligen så fint. Det där gjorde du bra.

    Trevlig kväll önskar jag er!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. hejsan ! skåpet blev jättefint, det var fint med den gamla ramen på. Vilket fynd du gjort, 20 kr för kandelabern det kan man kalla billigt! /annelie

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka