måndag 3 oktober 2011

Bengtsfors here i come!..

Go källen på sig!

Tjejkväll och helg är över! ALLT har varit kanon och sååå otroligt roligt, spännande, överväldigande, nervöst jaa kan inte förklara med ord vad nöjd jag är! Tack alla som kom till Kakelbutiken!
I morgon skall jag mejla alla goa, snälla och helt jätte mysiga lokala företag som var med och sen till alla våra egna leverantörer som var med och förgyllde våran kväll!!! Tuuuusen tack till er alla! M och M för allt jobb med maten, strålande gott och jätte fint upplagt! Tusen till er oxå!:)
Idag har jag varit i Bengtsfors på Hemkonsultation ett par så trevliga, kaffe och gofika hade frun i huset dukat fram, sen blev det omförändringar i många utav rummen av både färg, tapet, möbler och stil! Jag mycket nöjd med em, och kunderna verkade lika nöjda, de har byggnads jobb kvar men sen... Lycka till!

Nu är toaletten strax klar, en sista liten list sen... yuppie va gött! Lampan kopplad ikväll och den fina kroken uppsatt! Redig du är min STORA prins! Love you soo!!!! Den ble dret läckert som vi säger här i Värmland, eller mer i Årjäng ä de nog!:)
Våra prinsar  och vår prinsessa slumrar skönt
Nu skall mor & far i huset knyta sig, natti natti på er! Kramizar till er från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka