tisdag 4 oktober 2011

Människor i ens närhet! Värdefullt!

Hej alla kanelbulls älskare!

Ja tänk er en nygräddad kanelbulle med ett glas iskall mjölk ( enda gången jag dricker mjölk, annars blää! )

Vad underbart det är när man vet om att man har människor runt sig som förstår sig på en o tar sig tid och lyssnar när man själv vill och orkar, kommer när man behöver d! Ni vet vilka ni är!:)  Änglar finns!!! T mitt hjärta, du, jaa vad skulle jag göra om jag inte hade dig? Såna som du växer inte på träd har jag förstått nu, hade jag råd skulle jag köpa dig HELA jordklotet! Men... tyvärr!:) Får finna på något speciellt till dig!!! Min DUVA!


Idag har jag varit på Jolins Home och inhandlat två muggar till ifrån green gate, sååå fina, vi har nu fyra olika mönster, kul tycker jag,, har bestämt att vi skall ha utav alla mönster och färger, gör goa och dricka ur oxå!:) Är ni Årjäng så herregud besök butiken, såå möe fint, vill ha allllllltttttt!:)) Burkar, krokar, lampor, mera fint porslin, blommor på båge ( stora ), jag skall ha två till vårat vardagsrum!:) Får ro i själen Linda när jag koozar mig hos dig! Skall komma någon dag och gå länge och vända och vrida på mycke! ( så du får städa efter mig sedan!:))

I morgon bitti åker jag och T till Karlstad, jag skall på diabetes kontroll, hjälp mig att hålla tummar och tår,  hoppas på allt skall gå bra ( super nervös )! Mormor och farmor skall agera mamma, pappa, kokerska, chaufför! De fixar de galant!:) Mamma och svärmor ni är bara såå bäst, tack för att ni finns!!! Ros till er!

Ha en fortsatt go kväll nu alla goa, glae, snälle vänner man har! Kramizar från mig till er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka