torsdag 6 oktober 2011

Nu, långledig!...

Kära ni!

Nu skall jag vara ledig i 6 hela, långa, lata, bara vara, koozar dagar! Tillsammans med min älskade familj, va härligt de är att kunna få känna sådan lycka över vad man har, istället för att vara sur och grinig på sånt man inte har!? Rätta mig om jag har fel? Kan säga att det hände nåt i hjärnan när man passerat 30 strecket, värderar allt annorlunda! Iaf jag!:) Kan ju inte prata för andra:))
Här i huset sover alla, jag har lite egentid framför datorn, besöker alla mina favobloggar, tittar på allt jag vill ha, knycker lite inspiration, jaa bara kooozar mig! T börjar jätte tidigt!
Har hunnit med mycket i mellan inläggen till er, glömmer meddela er allt som händer ( berättar inte allt då:), men jag har fixat super snygga arbetsskor, knall cerisa Asics löparskor, sålt Eliases säng och lev. den, fått kaminen till övervåningen, en jätte fin hög, rund kamin med krona! Jag och T köpt massor på utförsäljningen på Nice ( älskar shoppa ), toaletten helklar! Visar bilder en annan dag. Mycket nöjd med detta skall ni tro!
I morgon är det Fredag då har Engla bandyträning, sen blir det fredagsmys och Idol! Barnen älskar programmet!

Vill önska alla en trevlig helg! Va rädda om er/varann! 


Nu skall jag krypa in under täcket även jag och sussa gott! Natti natti alla, kramizar till er från mig!

Johanna





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka