tisdag 6 september 2011

Blååååååsttttt!

God dagens på er alla igen!

Har haft lite mycket att stå i på kvällstid, föräldra möten hit och dit jaa ni vet säkert vad jag menar!?:) Men nu är jag tillbaks igen!...
Jaa här blåser det så man nästintill får hålla i sig inomhus, herregud! Gungan på gungställningen står typ rakt ut!

I allafall så fixade jag till Juliuses rum med tapeten ni vet jag pratade om, blev jätte fint, älskar ju randigt. Toaletten uppepå är strax klar oxå "rörisen" kommer på Fredag och kopplar på vattnet och sätter in respektive grej, mitt suuuppper snygga handfat you now!:)) I morgon skall far i huset måla de lister som inte är färdiga, ja menar för sen är ju allt klaaaaaart!

Måste berätta något, de hände något hemskt här igår, jag fick värsta insulinkänningen ( ni som inte känner mig så har jag typ-1 diabetes sedan -82) så min älskade fick ringa 112, så sent här igår kväll kom ambulansen med blåljus, så därför är jag hemma idag för orken är inte på topp, chocken tär kan jag säga! Men jag kan skryta (lite) de är ANDRA gången som man har behövt larma SOS på 30 år!!! Fyy säger jag bara såå rädd jag var och vad hemskt de va eftersom jag var vid medvetande men ändå borta på något konstigt vis, armar och händer var alldeles vita...Älskade T du är min ÄNGEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du kan och fixar allt du! Love you soooooooo! Duvor vettdu:)
Tack kära Per och Hans på ambulansen ni vet väl om att ni är värdefulla, åh ni Julius har bäddat ner nallen han fick av er i sin säng!!:) och Anders vår kära granne och älskade svärmor som fick rycka ut så snabbt!
Nog om detta!

Nu skall jag ringa till chefen och prata, sen blir det föräldra möte på lille Juliuses avd. Elias och Engla åkte med till Årjäng med mormor och morfar, de skulle på fotbolls träning, Julius fick gå på dagis så jag har fått vila och ta igen mig lite!

Visar kort på Juliuses rum och WCen någon annan dag, lovar!

Ha en fortsatt bra em/kväll ni goa glada där ute! Kramiz från mig på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka