lördag 10 september 2011

Fotbollsturnering blev shoppingtur!...:)

God Lördag!

Idag skulle vi vara i Årjäng klockan 10.00, samling på idrotts platsen för vidare resa till Gunnarskog på poolspel, vi behövde inte följa med pga att det var så många föräldrar som skulle med, lite got var det ändå eftersom vi skall ha kalas här i morgon och det behövdes handlas och fejas på hemmafronten, jaa ni vet ni med det kvinnliga könet!:) Mycket som skall fixas och trixas med innan vi är nöjda med både dukning och matlagning! Rätta mig om jag har fel!?

Jag och käre T investerade i nya ytterkrukor idag till våran finingång, svarta stora, höga i gjutjärn, sådana som jag har drömt om länge, gammeldagsa på fot, jätte dyra men vi slog till! Sen körde vi som en liten "blå" hem så att jag skulle hinna plantera i dem innan regnet skulle komma! Blev jätte fint tycker jag! Behövde ju något som var större eftersom våran trapp är så enormt stor! Visar bilder i morgon!

Är det någon som kom till min loppis idag o det inte var öppet så får jag be så hemskt mycket om ursäkt för den extra resan ni fick ta, men vi fick vänta in Elias från Gunnarskog, vi fick vända för de var strax hemma i Årjäng! Men i morgon är vi hemma hela långa dagen och då öppnar jag kl. 11.00, jätte välkomna!


Ha en fortsatt go kväll alla, nu skall vi strax knyta oss, kramiz till er från mig på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka