fredag 2 september 2011

Fredags mys eller hur?

Kära Fredag kväll!

Jaa då var man hemma igen efter en låååång dag på jobbet, har tänt ljus och försöker koozar mig i ensamheten, grynen sover och käresten jobbar:((
Tittar på CSI på 5:an, tycker de ä kanon bra! Köpte en påse med chips (grill) så jag har smaskat lite ur den, för att jag tycker lite synd om mig själv när jag sitter här alldeles ensam!:) Självklart öppnade jag en flaska med Pepsi Max oxå, är nog beroende utav denna dryck vettni!
I morgon vankas jobb igen, nya krafter, nya möten, frågor, tips, ideer, sen skall jag och kidsen till en go vän till mig och hennes goa ungar O och G, vi skall "snavla" och bara mysa utan gubbarna! Någon fika måste vi ju ha oxå!?:)

Har ni mina bloggare och vänner planerat något speciellt under helgen?
Jag skall slänga upp en ny tapetvägg på Juliuses rum! Skall bli vit/blå randigt på två väggar istället för på bara en, Julius har en New Classic tapet från Boråstapeter, den är vit/ljusblå randig, är såå glad i den! Nu skall den hamna på två väggar och de två andra skall få fortsätta var vita!

Ne nu hargubben kommit hem, får krama om honom lite och byta några rader innan det bär av till bädden, natti natti på er!

På Söndag håller Tallbacka´s Loppis öppet ifrån 13.00 och framåt, jätte välkomna ska ni vara!

Kramiz Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka