måndag 16 maj 2011

Högtryck...:)

Hej på er!

Meddelande: Till er som skulle komma till Tallbacka på Onsdag vill jag berätta att det INTE blir något Perfect Home party pga ändringar i tids schemat:) Nytt datum i Augusti månad! Alla hjärtligt välkommna då! Kram från mig till er!

Jaa det ska jag lova att på arbets fronten går det på högtryck!!!!!!!
Känner att jag är såå mör i både knopp och kropp när dagen är slut:) Men herregud vila får man ju göra när man blir gammal eller hur? Älskar mitt jobb!

Sitter nu och tittar på En unge i minuten, de stora grynen älskar det programmet, så vissa Måndagar får dom vara vakna och titta färdigt.

Dopet som vi var på igår var helt underbart fint, lilla Svea Karolina har nämligen lärt sig att torrskratta och med det förstår ni att hon får ju alla på fall!:)
En visa som en duktig kille spelade på trumpet var den som är med i Ronja Rövardotter, många tårar blev det kan jag lova, såå vackert!:) Tack kära ni för en jätte fin dag!

Visar lite bilder idag från dopet, nya lampan, mina Mårbacka sticklingar och på de nya kuddarna ifrån vårat sovrum!

Tjingeling på er, kram Johanna på Tallbacka!


Svea in action:)

Såå fint!

Trollunge!:)

Moster med Engla hjärtat!

Mina Mårbacka sticklingar!


Nya kuddarna!

Present till mig och kära T i inflyttnings present från syster och hennes P!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka