onsdag 27 april 2011

Vilken underbar dag...

Hej ett snabb visit ikväll!

Haft en kanon dag i stan, snälla goa ungar, shopping (lyckades få med och tag i allt som jag skulle ha!), go mat, leklandet vilket ställe, barnen var helt vilda av glädje och till sist kalas hos goa och de mest omtänksamma L och I, tack för en helt underbar dag och kalas!!! Ha en bra dag i morgon farbror L!
I dag kom mina Mårbacka sticklingar som jag skall sälja på loppisen, kära T har planterat dem och nu klär dom fönster hyllorna på övervåningen:)  Tog ett hampa snöre och en etikett och knöt runt varje kruka blev lite läckert, lätt att skilja dem åt eftersom jag har några vita sticklingar oxå. Får visa lite bilder på saker och ting som handlats idag för er i morgon, självklart på mina sticklingar:)

Nu skall det bli sängen alldeles strax, är jätte sliten efter en sådan här dag armar, ben och knän är helt ömma! I morgon börjar arbets veckan jag har ju varit ledig ända sedan Långfredagen vettni!

Hörs i morgon alla goa glada läsare, kramiz Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka