tisdag 26 april 2011

Loppis grejar dag...

Hallå på er!

I dag har det grejats kan jag lova!:) Har plockat ur vårat förråd med grejer som skall dit, hängt upp och ställt lite grejer på sina platser, inväntar nu elgubben som skall komma och dra in lite el här och där, måste ju ha lite ljus därinne, ute lampor, kylskåp ett litet där det skall förvaras saft till barnen, våffelsmeten och självklart grädden till dem!:)
Eftermiddagen åkte vi in till Årjäng för att kolla läget på Röda korsets lilla ställe men... inget med hem den här gången, kan ju inte ha den turen varje gång då!
Vi han även med ett stopp hos mor och far där var det ju kaffe och glass med varma hallon, de äää såå gott! Enkelt och lätt att fixa ihop!
Klockan 17.30 var det fotbolls träning för Stora hjärtat, säger bara guud vad dom sliter och de är så duktiga!!!
Nu ikväll efter läggning, plockade jag bort påsken de känns gott eftersom påsk inte betyder så mycket inom "pyssleriet" som julen , sen har jag vikit och strykit tvätten känner mig alltid så nöjd när man gjort det, är så tråkigt tycker jag.
I morgon skall vi till Karlstad på lite shopping, besök på Leklandet och sen blir det kalas hos farbror L, mys dag de!:)

Tjing på er alla, kramiz Johanna på Tallbacka

1 kommentar:

  1. Hej på dig! Fin blogg du har, jag väntar med spänning på att din loppis öppnar- det tror jag blir super!! Ta gärna en titt på min blogg
    Kram /annelie (zinkadus)

    SvaraRadera

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka