måndag 25 april 2011

Långhelg...

Hej på er igen!

Va säger ni, en helt underbar påskhelg eller hur? Tror inte det kan bli bättre, lång ledighet, underbart väder, och alla som man har träffat som man inte har sett på jätte länge!
Vi har umgåtts med släkt och vänner, slappat, ätit gott och helt enkelt njutit såå:)
På Långfredagen var vi bjudna hem till snälla, goa M och hennes E, vi åt och drack gott och senare gick vi på " Lokal " det var jätte trevligt men... jag har haft roligare, ja ja man kan ju inte få allt då!:)
Påskaftonen var vi kvar i Årjäng, barnen delade ut sina påskbrev och senare på dagen var det påsk middag hos mor och far, ALLA kom och det var jätte mysigt, tack kära er för en mysig middag!
Påskdagen hade vi bjudning här, tre familjer kom, jag kände att vi hade varit såå osociala, så jag tänkte att nej nu var det dax, jätte trevligt var det!
Idag jobbar kära T och Elias åkte med till kusinerna och skall sova över där, jag Engla och lillen har koosat oss ordentligt, ätit lunch hos våra kära grannar, goa S och hennes A och deras tre godingar! Under dagen har jag även hunnit med att tvätta alla lort kläder, kläderna torkar ju på nolltid, finns väl inget som luktar så gott! Det har även pysslats ute i trädgården och självklart solats lite, uuh så skönt! I morgon skall det grejas lite i loppisen!:)

Nu har det badats skitiga ungar kan jag lova, inklusive mig själv:) Kvällsfikat har vi tagit framför tvn idag. Mina hjärtan skall få gå och knyta sig nu och jag skall sätta mig och gå igenom mina favo bloggar, egentid!:)

Ha en fortsatt go kväll, i morgon blir det regn kan jag meddela:( Kramizar Johanna på Tallbacka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka