torsdag 28 april 2011

Arbetsdag igen...

Go kvällen på er!

Våren våren våren... åh såå härligt med sol och värme!
I morgon får man besöka Moas garden, verkade som att det hade öppnat men...tänk om jag har fel, får kolla upp det innan besöket. Mina fyrbenta vänner har nämligen tagit sig ur sin inhängnad och har käkat upp mina panseer i krukan vid vägen! Åh va arg jag blev men så kan det gå...nä inte haspen är på.:) Vill ju ha lite fint till 1:a Maj vettni!
Dagen i dag började jätte bra goa snälla ungar, djuren ute, intagen frukost i lugn och ro och resan startades i god tid, men vid ankomsten till fritids börjar Engla och kräkas kaskader, stackars lilla hjärta hon var såå bilsjuk, jaa så det va till att byta kläder, städa och tvätta bilen innuti, uh vad äckligt, har såå ont av just kräk. Men vad gör man inte för sina små älskade!!!:)
I kväll har vi grejat med papper som skall in till olika ställen, planerat färdigt våra semestrar, känner bara uh vad man skall hänga med på alla svängar hit och dit, puh! Trorväl inte vi är ensamma om att känna så?
Visar er lite bilder på något utav det som inhandlades i går:) Såå mycket fint i stan ville ha allt!!!

Nu skall vi krypa till kojs, skall ta med en tekopp och en ny tidning, mys när det blir tyst ( tyst och tyst, ne inte riktigt har en gubbe som har op. bort sina halsmandlar säger han men.. jag tror de glömde dom kvar i halsen på min kära! )

Natti natti på er alla besökare, kramizar Johanna på Tallbacka



Mammas nya chinos

Englas söta träskor

Elias tuffa basketkängor

Kuddar till nya soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

När du är inne på besök, skriv gärna några goa ord eller rader! Kramar till er från mig på Tallbacka